facebook askForPrice linkedin about cnasim crew articles contact arr

ביצוע שיחזור שיניים באמצעות זירקוניה מגוונת 14.04.16

בואו להתמקצע ולהיות בחזית העדכנות הטכנולוגית עם מ.ת.ד מוצרים דנטליים. השימוש בחומר זירקוניה בתחום רפואת השיניים הולך וגדל הן בזכות היותה מוצר טבעי והן בזכות המחיר שאינו גבוה כפי שהיה בעבר. כשיצאו מוצרי הזירקוניה לשוק התכונה הבולטת שלהם הייתה חוזק בעוד אסתטיות לא הייתה משביעה רצון.

הצריכה של זירקוניה מגוונת גדלה במהירות וזאת בזכות היתרון הגדול של קבלת אותו גוון צבע באופן עקבי. דיסקים של זירקוניה מגוונת מאפשרים לטכנאים להגיע לתוצאה הרצויה על ידי צביעה וזיגוג בלבד (stain & glaze).

היום יש בשוק מגוון רחב של מוצרי זירקוניה העונים לכל מטרה ו/או דרישה של הרופאים החל מחוזק גבוה, שקיפות גבוהה, ושקיפות סופר גבוהה המתאימה ליישום עבור שיניים קדמיות. מ.ת.ד מוצרים דנטליים מביאה ללקוחותיה מגוון רחב של דיסקים בעלי איכות גבוה ובמחירים תחרותיים.

דיסקים מזירקוניה מגוונת מגיעים בגוונים הבסיסיים הקלאסיים של ויטה (Vita Shade). בנוסף לסט הגוונים המלא של ויטה ניתן למצוא בשוק גם סט צבעי בסיס מסטר המאפשר בעזרת מספר דיסקים בודדים להגיע לכל צבעי ויטה וזאת תוך כדי שמירה על עקביות הצבעים הסופיים.

ב- מ.ת.ד ניתן לקבל מדריך ליישום טכניקות עבודה מומלצות של צביעה וזיגוג תוך שימוש בדיסקים מגוונים המאפשרים למעבדות ולטכנאים מקצועיים לבצע עבודות של שחזור/שיקום תוך שמירה על מראה טבעי. צלצל וקבל טיפים והדרכה מקצועית.

צור קשר