facebook askForPrice linkedin about cnasim crew articles contact arr

הרצאתו של Gianni Storni מנהל המכירות של חברת Rhein83 23.01.2018

הרצאה של מנהל המכירות של חברת Rhein83 מר. Storni Gianni בנושא הבחירה הטובה ביותר של מערכת לחיבור כל סוגי השתלים בפרופיל נמוך וחיבורים לתותבות נשלפות.

ההרצאות התקיימו בימי שלישי ורביעי, 23-24 בינואר 2018 בשעה 18:00 במשרדי מ.ת.ד, רח' אביגדור 10 תל-אביב.

 

בעת ביצוע שיקום על גבי שתלים עם תותבת, הבחירה של המערכת בה נשתמש היא מכריעה. יש לנתח ולהעריך בזהירות את האפשרויות שמציע השוק על מנת למנוע בעיות העלולות להתרחש בשלב מוקדם או במהלך הטיפול.

ה- OT EQUATOR היא מערכת החיבורים המדויקים הקטנה ביותר בשוק בעלת פרופיל אנכי מופחת של 1.2 מ"מ בקוטר 4.4 מ"מ. המערכת תואמת לכל סוגי השתלים הקיימים בשוק והיא בעלת עיצוב חדשני המספק יציבות מעולה ושמירה התנגדות נכונה כלפי הפרותזה.

ה-SMART BOX - מוצר חדש המאפשר לשפר את סל הפתרונות שהוצעו למטופל בעבודה היומיומית שלנו.
לפני השקתו של המוצר SMART BOX היה כמעט ובלתי אפשרי להגיע לתוצאה הרצויה כאשר עקב מבנה עצמות הלסת לא אפשרו הצבת השתלים בצורה נוחה היה צורך לקבע את השתלים בזוויות חריגות האחד ביחס לשני. הדבר התבטא בחומרה ייתרה בקרב אנשים בחתך גילאים גבוה יותר. במצבים באלו הפרופיל הנמוך של מערכת ה-OT EQUATOR היא הפתרון המועדף המאפשר יציבות טובה תוך שמירה על המרווחים הנדרשים בכל אחד ואחד מהחיבורים של התותבת.

הודות למנגנון החדשני והמקורי של ה-SMART BOX ניתן להרחיב השימושיות של קו מוצרי ה-OT EQUATOR זאת מבלי לאבד את יכולותיה, יתרונה ואיכותה.

ה-SMART BOX עם מנגנון ההטיה מאפשר הכנסה חלקה של התותבת גם במקרים עם זוויות החדרה של השתלים שלא אפשרו לבצע תותבת טרם השקתה.

צור קשר