facebook askForPrice linkedin about cnasim crew articles contact arr

קורס מעשי ביישום חרסינה על זירקוניה בגרמניה Hanau 18.01.2016

18-21 בינואר 2016 בגרמניה

שם השתלמות והקורס:
קורס מעשי ביישום חרסינה על זירקוניה בחברת דגודנט בגרמניה Hanau בהדרכתו של מר Darko Mehun מצוות הטכנאים מובילי הדעה העובדים בשיתוף פעולה עם דוסרם.

מיקום ומשתתפים:
השתלמות וקורס מעשי של 3 ימים מלאים במעבדות חברת דגודנט בחדר ההדרכה המרכזי שבמטה החברה בעיר Hanau שבגרמניה. 7 טכנאים מקצועיים ו 2 רופאי שיניים בליווי מנהל המכירות רוני דדון ומנכ"ל מ.ת.ד הצטרפו לקורס מעשי של יישום קו מוצרי החרסינה של דוסרם על כתרים מזירקוניה.

הנושאים העיקריים שנלמדו ובוצעו בעבודה מעשית:
עם ההגעה לגרמניה פתח את ההשתלמות והקורס המעשי ליאל כרמלי, מנכ"ל מתד ואמר: "אני מחויב להמשיך את מורשת השירות וייבוא מוצרים איכותיים לישראל עבור ציבור טכנאי ורופאי השיניים. האחריות שלקחתי על עצמי עם כניסתי למ.ת.ד. היא להמשיך ולתמוך בעסקים שלכם ובנוסף לחשוף אתכם למספר רב של תחומי הפעילות החדשים שנכנסו לתחום בשנים האחרונות, אני מאמין גדול בלימוד ואימוץ טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשות ואני בטוח כי תפיקו את המירב מהשתלמות זו. הצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלנו".

הקורס המקצועי, כלל ביצוע עבודות על בלוקי זירקוניה מגונים ונלמדו שיטות של יישום חרסינה על כתרים מלאים עם שימוש בצבעים פנימיים המעניקים לכתר עומק וצבעים טבעיים לחלוטין. בקורס הוצגה סידרה חדשים של צבעים, Stain, בגוונים חדשים ואפקטים המותאמים במיוחד לזירקוניה. סט זה מתאים גם לביצוע עבודות על מתכת ולכן אפשרויות השימוש בו למעשה כוללות את כל סוגי העבודות שמבצעים הטכנאים. ניתן לעבוד עם סט זה גם עם מגוון רחב של חרסינות אחרות ובכך ליהנות מהיתרונות של סט ייחודי זה.

סיכום ותובנות:
משתתפי הקורס הביעו את שביעות מהאירוח המדהים של חברת דגודנט והחמיאו למנחה המקצועי שלימד אותם רבות. "לא ידענו כי ניתן להגיע לרמה כזו של עבודה", "ריענון מועיל ואפקטיבי", "היה מדהים, לא הייתי מסוגל להגיע לאיכויות שראיתי", "ההשקעה בקורס הייתה מאד כדאית, למדנו והתעדכנו בטכנולוגיות החדשות של מוצרי דגודנט" היו חלק מהתגובות. בסיום הקורס ביקרו המשתתפים באחד מה outlet הנחשבים בגרמניה ונהנו משפע מוצרים איכותיים וממחירים המצחיקים. ביום האחרון קינחו משתתפי הקורס בסיור מאורגן בעיר פרנקפורט שערכה חברת מ.ת.ד וחזרו לארץ באווירה של עוד... כולם ביקשו כבר להירשם להשתלמויות העתידיות אביב קיץ 2016

תמונות מההשתלמות:
הקבוצה בחזית המשרדים הראשיים של חברת דגודנט, עבודה מעשית, טקס חלוקת תעודות.

צור קשר